Про нас.

Shophome  був заснований 15 травня 2017 рокут Хляном Ігорем як інтернет-супермаркет. Сайт являє собою посередницьку організацію між партнерами “продавцями”, та клієнтами “покупцями”. За допомогою організованій роботі спеціалістів у сфері інтернет маркетингу, роботи у сфері вебдизайну і програмування, нам вдалось зробити торгівлю в інтернеті ще зручнішою і якіснішою. Наш сайт пропонує швидку і просту, а головне зручну систему купівлі, та продажу. Ми відрізняємось від наших конкурентів простотою, та зручністю. На нашому сайті Ви швидко і без проблем знайдети цей товар, який вам потрібен.

Правила  нашого сайту.

Клієнт продавець має виконувати наступні умови співраці.
  1. Надавати конкретну, цілісну інформацію (ціна, розмір,характеристики, фото, наявність…) про продукцію, яку продає на нашому сайті. Надану інформацію наші спеціалісти перевіряють і опобліковують на нашому сайті.
  2.  Уточняти  і узгоджувати передані йому нашими спеіалістами з обслуговування дані, по замовенню (доставка, кількість, розмір, і інші деталі), і відправляти товар згідно домовленості з замовником.
  3. Приймати повернення пошкодженого, або товару який не відповідає вимогам покупця, у відділеннях Нової Пошти.
Усю інформація про створення і налаштування Вашого магазину, можна знайти тут. Компанія shophome зобовязується виконувати наступні умови спвіпраці.
  1.  Надавати повну інформацію про замовлення конкретному продавцю товару.
  2. Просувати і рекламувати усіма можливими способами сайт і його продукцію.
  3. Відповідати на звернення, зауваження покупців, як і в електронному вигляді, так і в розмовному.

Правила доставки оплати і поверненння

Достакза товару здійснюється за допомогою послуг поштової компанії “Нова Пошта”.  Так як уточнення замовлення того, чи іншого товару здійснюється між партнером і замовником (що вказано вище), то усі деталі доставки (відправлення, повернення ітд.)  узгоджуються між цими двома сторонами відповідно. Уточнення термінів , часу прибуття або переадресацію  товару, покупець так і продавець може дізнатись за допомогою гарячої лінії, що вказана на сайті НовоїПошти. Якщо замовлення було здійснено у декількох продавців (різні типи товару), то доставка товару, буде відповідно декількома посилками. Оплата покупки відбувається після отримання товару у відділеннях НоваПошта. Зверніть увагу! Ціни на сайті вказані без урахування доставки.

Уточнення наявності товару

При оформленні замовлення того, чи іншого товару, яке здійснив покупець, менеджер магазину (сайту) зобов’язується визначити наявність у власника (постачальника)товару і повідомити про це покупця. У разі відсутності товару на складах, покупець буде терміново про це проінформований. Термін доставки замовлення  при наявності товару становить до 4 робочих днів. У разі відсутності наявності товару на складі, і при оформленні виготовлення товару, або його подальшої реалізації термін доставки може досягати 2-3 тиждні.

Скарги та пропозиції

Усі звернення які стосуються некоректного відображення сайту, його елементів, несправної роботи, покупець, або продавець може вказати у формі зворотнього зв’язку, яка знаходиться у верхньому лівому кутку сайту. Наші спеціалісти з обслуговування, оперативно протягом доби візьмуться за вирішення таної неполадки, або врахування побажань. Про виконання запиту, клієнт буде проінформований через засоби електронної пошти.

Запит про партнерство або співпрацю

Запит про партнерство можна зробити за допомогою форми зворотнього зв’язку, що знаходиться у правому верхньому кутку нашого сайту, вказавши у полі теми повідомлення слово партнерство, або співпраця. Керівництво сайту якнайшвидше з Вами зв’яжиться, для уточнення усіх деталей договору про свівпрацю.